Reklamační řád pevných paliv firmy Ing. Václav Popp, Břasy 1 |
1.
reklamace se řídí obchodním zákonem |
2. na pevná paliva poskytujeme záruku 6
měsíců |
3. kvalitu paliv garantují výrobci paliv dle katalogů jakostních
znaků |
4. reklamaci paliv a služeb naší firmy přebírá pověřený pracovník
telefonem, osobně, faxem nebo přes e-mail |
5. reklamaci vyřizujeme osobním
jednáním na místě dodávky do pěti kalendářních dnů |
6. u pevných paliv jsou
dva druhy závad a) vady zjevné: neodpovíddající zrnitost, sortiment, záměna
druhu, nadsítné, podsítné, prach, hmotnost – vlhkost b) vady zjevné řešíme
na místě – uložení paliva c) vady skryté: výhřevnost, popel, sirnatost,
nesoudržnost, nedodržení jakostních znaků d) vady skryté řešíme přes
laboratní zkoušky odebrného vzorku paliv ukončené protokolem laboratoře, v
případě dodržení termínů výrobce do jednoho měsíce |
7. při uznání reklamace
poskytujeme adekvátní slevy z ceny paliva nebo palivo na vlastní náklady
odvezeme a nahradíme je novou sosávkou paliva |
8. vady na poskytnutých
službách řešíme ihned s naším zaměstnancem, který nekvalitní služby provedl.
Poškozeným odběratelům poskytujeme adekvátní slevu za nekvalitní práci
našeho zaměstnance. |
9. reklamace evidujeme po celou dobu působnosti naší
firmy |
10. reklamace vyřizujeme písemnou formou – faxem, e-mailem nebo
telefonickou domluvou. |